موسسه قرآنی تمهید

وبگاه موسسه قرآنی تمهید

موسسه قرآنی تمهید

وبگاه موسسه قرآنی تمهید

موسسه قرآنی تمهید
این وبگاه به جهت معرفی موسسه تمهید و نیز اطلاع رسانی فعالیت های آن موسسه در زمینه های تفسیر تنزیلی و مهندسی فرهنگی و ... شکل گرفته است.

به اطلاع می رساند نرم افزار مجموعه آثار آیت الله محمدهادی معرفت رضوان الله تعالی علیه که شامل متن 30 عنوان کتاب آن مرحوم در 56 مجلد در موضوعاتی چون تاریخ قرآن، تفسیر، علوم قرآنی، معارف اسلامی، پاسخ به شهات می باشد، بر بستر فضای مجازی نیز به راحتی قابل استفاده می باشد.

علاقه مندان جهت استفاده از این نرم افزار با ثبت نام در سایت ابرنور  و ورود به بخش این آدرس می توانند از قابلیتهای این نرم افزار استفاه نمایند.

  این نرم افزار دارای قابلیتهای پژوهشی و دیگر امکانات معمول نرم افزارهای نور بوده و به مبلغ 100.000 ریال عرضه گردیده است تا مورد استفاده علاقه مندان به تفسیر و علوم قرآن باشد.

در این نرم افزار اکثر کتب مرحوم آیت الله معرفت رضوان الله تعالی علیه بارگذاری شده است. از جمله این کتب می توان به معرفت قرآن، تاریخ قرآن، التمهید فی علوم القرآن، تفسیر اثری جامع، آموزش علوم قرآن، تفسیر و مفسران، قرآن و فرهنگ زمانه، نقد شبهات پیرامون قرآن، فقه در قرآن، تناسب آیات، مصونیت قرآن از تحریف اشاره نمود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی