موسسه قرآنی تمهید

وبگاه موسسه قرآنی تمهید

موسسه قرآنی تمهید

وبگاه موسسه قرآنی تمهید

موسسه قرآنی تمهید
این وبگاه به جهت معرفی موسسه تمهید و نیز اطلاع رسانی فعالیت های آن موسسه در زمینه های تفسیر تنزیلی و مهندسی فرهنگی و ... شکل گرفته است.

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۰۹ ق.ظ

گزارش برگزاری کارگاه پوشش و پاکدامنی


معرفی

در جهت گام برداشتن در مسیر تحقق فرمان مقام معظم رهبریمدظله العالی  مبنی بر کشف و پیاده­سازی مهندسی فرهنگی مفاهیم دینی در جامعه اسلامی و توان­افزایی نیروهای قرآنی وفادار به نظام مقدس اسلامی و پایبند به ولایت مطلقه فقیه برای ارتقای کیفی فعالیت، معاونت فرهنگی-تبلیغی مرکز مدیریت حوزه­های علمیه خواهران با همکاری «موسسه فرهنگی تمهید» اقدام به برگزاری کارگاه­هایی با عنوان «آشنایی با کلیات مهندسی فرهنگی اسلامی با تأکید بر مهندسی عفاف و پوشش» نموده است.

۰ نظر ۱۰ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۰۹
علیرضا بهجت پور
پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ق.ظ

دوره های ارتقایی و مهارت افزایی

مدیر قرآن و حدیث حوزه علمیه خواهران:

دوره های ارتقایی و مهارت افزایی اساتید تفسیر و قرائت قرآن برگزار می شود.

هزار استاد تفسیر و 800 استاد تجوید در سطح کشور فعال اند

۰ نظر ۱۰ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۰۵
علیرضا بهجت پور
يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۷ ب.ظ

کارگاه مهارت های بیان تفسیر

معرفی کارگاه مهارت های بیان تفسیر


قرآن به عنوان ودیعه الهی و میراث جاوید نبوی ، حاوی روشن ترین دستورات برای سعادت زندگی فردی و اجتماعی بشریت است، و بی تردید می تواند پاسخگوی نیازها و شبهات نسل های نو اندیش در هر عصر و زمان باشد، اما انتشار این معارف الهی تنها از طریق آموزش روخوانی ما را به اهداف مورد نظر نمی رساند، تدبر در آیات قرآن و فهم آن هم اختصاص به قشر خاصی ندارد، خود قرآن عموم مردم را به تفکر و تعمق در معانی آیات دعوت نموده است، برای آشنا کردن عموم مردم با معارف قرآن نیاز به فراهم نمودن بستری مناسب دارد، یقیناً راه دست یابی به آن گسترش جلسات تفسیر برای عموم مردم است.

۰ نظر ۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۵۷